יום חמישי , נובמבר 27 2014
חדשות חמות

רמי לוי תקשורת תציע מכשירי אייפון!

חברת רמי לוי תקשורת תתחיל לשווק שרותי סלולאר במחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

בסקירה שנעשתה ע"י ערוץ 10, ניתן לראות כי חברת רמי לוי תקשורת מציעה גם מכשירי אייפון לכל נפש. בסקירה ניתן לראות את הכיתוב ( המקורי מבית אפל "לפתיחה" ) רמי לוי תקשורת בתוספת אייקון של חלונות במקום אייקון מקורי מבית אפל. 

צפו בסרטון:

תודה ל-ronle שהסב את תשומת ליבי!

הערה: מדובר על כתבת מידע בלבד ולא על כתבת פרסום

תגובת רמי לוי:

היי אבי
כקורא וותיק באתר שלך אשמח אם תעמיד דברים על דיוקם.
רמי לוי תקשורת בודאי לא תמכור מכשירים פרוצים וזו בטח לא התדמית אותה אנו רוצים שייחסו לנו.מדובר במכשיר שהיה מונח על שולחן ואותו צילמה הכתבת. אנו נמכור מכשירים כמו בכל מפעיל סלולארי-מכשירים חדשים, מנוילנים! וכמובן במחירים הכי אטרקטיביים שיש!

תודה רבה!

אלון

סמנכ״ל מכירות רמי לוי תקשורת

אודות אבי אבקסיס

שמי אבי אבקסיס, מייסד/כותב ועורך ראשי. נשוי + 3 וחובב מושבע של מחשבים וגאדג'טים בפרט, ואחד מהם הוא האייפון כמובן. את האתר הקמתי לאחר יציאתו של האייפון וזאת במטרה לספק במה לכל אותם בעלי האייפונים בארץ שלא מודעים לכל התוכנות שיש באפסטור, וזאת כמובן בשפת הקודש.

לא נמצא

96 תגובות

  1. dviratali 7 בנובמבר 2011 ב 20:37 -

    חחחחחחחחחחחח לא הגיוני! צריך לעבור מכשיר מכשיר!

    (0)
    (0)

    balagosh הגיב:

    רמי לוי לא יהיה לו אייפון בכלל.. האייפון שרואים הוא של עובד החברה שפשוט שם את הלוגו של החברה שעובד בה כרקע

    (0)
    (0)
  2. amiram 7 בנובמבר 2011 ב 20:37 -

    זה שהאפון אזה עבר פריצה לא אומר

    שיתחילו למכור אייפונים פרוצים ..

    (0)
    (0)

    oren1512 הגיב:

    תלמד לכתוב בלי שגיאות בין כמה אתה❕

    (0)
    (0)

    Asaf Sofer הגיב:

    רושמים בן* לא בין
    אולי תלמד גם אתה ? ;]

    (0)
    (0)

    zamirmoalem הגיב:

    כמה מעירים פה על שגיאות כתיב.. ובסוף השני יותר גרוע מהראשון חחח

    (0)
    (0)

    ChenjEe הגיב:

    אורן יצאת פיתה

    (0)
    (0)

    itay afgin הגיב:

    אין כמו חוכמת שתיקה !

    (0)
    (0)
  3. מאיר מועלם 7 בנובמבר 2011 ב 20:39 -

    רמי לוי אוהב להפתיע... אצלו השמים הם הגבול

    (0)
    (0)
  4. guyzip 7 בנובמבר 2011 ב 20:40 -

    זה לא כזה ואו למישהו שמבין בפריצות

    (0)
    (0)

    dviratali הגיב:

    זה לוקח מקסימום 2 וחצי דקות אבל תחשוב לעשות את זה בכל מכשירי האייפון שהוא יימכור!

    (0)
    (0)

    guyzip הגיב:

    ברור זה עבודה קשה אבל מי שמבין באייפונים ויודע לפרוץ מה זה משנה לו? זה בדוגרי סתם בונוס נחמד..לא היתי קונה אצלו בגלל זה

    (0)
    (0)

    balagosh הגיב:

    תאמיני לי תקנה מאצלו בגלל המחירים שלו 20 אגורות לדקה

    (0)
    (0)
  5. naorgridish 7 בנובמבר 2011 ב 20:42 -

    ממתי החברה תתחיל לפעול

    (0)
    (0)

    skate4life הגיב:

    בסוף החודש או חודש הבא כבר :)

    (0)
    (0)
  6. Stas Kanevski 7 בנובמבר 2011 ב 20:42 -

    הבעיה היא כשהוא יתפוס החברות יסגרו ל ת׳ברז

    (0)
    (0)

    good__one הגיב:

    החברות המתחרות לא יכולות להעלות מחירים של זמן האוויר שהן מוכרות.
    עד כמה שאני יודע, משרד התקשורת הוא זה שקובע מה המחיר.

    (0)
    (0)
  7. moshewiner 7 בנובמבר 2011 ב 20:43 -

    וגם אם האיפון יימכר כפרוץ...
    מה זה משנה?
    יש ITUNES..
    יש עדכוני גירסא..
    יש פריצות מחדש...
    אם המכשיר לא הגיע כפרוץ אז אפשר לפרוץ וכך ההפך :)

    (0)
    (0)

    DjStav הגיב:

    צודק

    (0)
    (0)

    1111 הגיב:

    אבל הוא לא יכול לפרוץ אם הוא הוא מוכר אייפון כחברה סלולרית הוא מזמין את האייפון מאפל עצמה

    (0)
    (0)
  8. omrishtam 7 בנובמבר 2011 ב 20:44 -

    מי אלה מי שמע עליהם

    (0)
    (0)
  9. skate4life 7 בנובמבר 2011 ב 20:44 -

    הוא ימכור אייפונים????!?!?!

    (0)
    (0)

    teenet הגיב:

    לא, הוא לא. הוא אמר זאת מפורשות. הוא הודיע שאצלו יהיו מכשירים זולים ופשוטים...

    (0)
    (0)

    naorgridish הגיב:

    לפי מה ששמתי לב יש בהתחלה כיסוים לאייפון וסמסונג גלאקסי

    (0)
    (0)
  10. Sharon Hassin 7 בנובמבר 2011 ב 20:49 -

    מעולה, את האייפון החדש נרכוש אצלו.

    (0)
    (0)
  11. omrishtam 7 בנובמבר 2011 ב 20:53 -

    מיהו יודע מה האימייל של טים קוק?

    (0)
    (0)
  12. omrishtam 7 בנובמבר 2011 ב 20:54 -

    אבל האימייל האמיתי

    (0)
    (0)

    1111 הגיב:

    אני צריך לבדוק שחכתי

    (0)
    (0)

    אסף מורז הגיב:

    JailBreakok@apple.com

    (0)
    (0)

    muha1986 הגיב:

    ha ha ha

    (0)
    (0)

    Eli Cohen הגיב:

    tcook@apple.com

    זה המייל, כמו שהיה לסטיב ג'ובס ז"ל עד שהתפטר (sjobs@apple.colm)

    (0)
    (0)
  13. arie148 7 בנובמבר 2011 ב 20:58 -

    איפה יהיה הסניף??

    (0)
    (0)
  14. alon 7 בנובמבר 2011 ב 20:59 -

    שלום חברים.
    שמי אלון, מנהל במטה רמי לוי תקשורת.
    עובדות:מדובר במכשיר אייפון שהיה מונח על שולחן ואותו הכתבת צילמה.
    כאשר נמכור מכשירי אייפון ובכלל כל מכשיר שנציע ללקוחותינו כמובן שהמכשיר יגיע כמו בכל מפעילה סלולארית, חדש, בניילון ובטח שלא פרוץ...
    בואו לא ניקח כל דבר שרואים בתקשורת כדבר עובדתי.

    מצפים לראותכם.

    (0)
    (0)

    naorgridish הגיב:

    אבל אני חותם אתכם שלאלון יש אייפון פרוץ חחח

    (0)
    (0)

    sabach הגיב:

    אלון כיצד ניתן לצור עמך קשר ?

    (0)
    (0)

    Ronle הגיב:

    לא היתה כוונה לפגוע ברמי לוי תקשורת או אפילו לטעון שהרשת תמכור מכשירים פרוצים כי אחרי הכל זה אפילו לא הגיוני.
    מן הסתם רואים שמדובר במכשיר אייפון 3G ולא אייפון 4 (כך שלא מדובר על מכשיר חדש)
    פשוט זה משעשע שנתנו אישור לצלם מכשיר פרוץ (למרות שזו לא עבירה בארה"ב. לא יודע מה לגבי החוקים בארץ)
    מקרה זה מזכיר את הפרסומת של בזק עם האייפוד הפרוץ (כביכול)

    אני משוכנע שכמו שרמי לוי נותן מחירים טובים על כלל המוצרים ברשת שלו כך יהיה ברמי לוי תקשורת

    (0)
    (0)
  15. arie148 7 בנובמבר 2011 ב 21:03 -

    יפה מאוד אבל איפה הסניף יהיה??

    (0)
    (0)
  16. alon 7 בנובמבר 2011 ב 21:08 -

    היי
    הסניפים יהיו כמובן בפריסה ארצית.
    לקראת חודש דצמבר נעלה עם פריסה ראשונית של חמישה מרכזי שירות באיזור ירושלים והמרכז ובזמן הקרוב נציג כבר פריסה ארצית.
    חברים תתכוננו.. יהיה שווה..

    (0)
    (0)

    Sharon Hassin הגיב:

    אם המחירים יהיו זולים יותר מאחרים, אני מגיע...

    (0)
    (0)

    Idanref הגיב:

    יהיה באשדוד?

    (0)
    (0)
  17. c444 7 בנובמבר 2011 ב 21:09 -

    אחלה שיטה לבאז תקשורתי קטן כדי למשוך קונים ;)

    (0)
    (0)
  18. alon 7 בנובמבר 2011 ב 21:26 -

    אם כבר..
    אז כן היה לי אייפון ואייפד פרוצים
    שידרגתי ל-iOS5 ובדיוק כמוכם מחכה לפריצה..
    אבל שיהיה ברור אפליקציות מאפפסטור וגם מסידיה אני קונה:)

    (0)
    (0)

    bako669 הגיב:

    אם יש איפון ברמי לוי אני יעבור..
    יהיה מכשירי אייפון ?

    (0)
    (0)
  19. avivabramovich 7 בנובמבר 2011 ב 21:37 -

    וואו נדלקתם, אבל רואים שמי שהכין תכתבה לא ממש הקשיב לה אלא רק נדלק מהתמונה של האייפון......
    הם אומרים במפורש בכתבה שהם ימכרו מכשירים זולים כמו הווא ווי הזה או איך שלא קוראים לו ולא אמרו מילה אחת על למכור אייפונים, בטח שלא פרוצים.... איך כותב הכתבה הזאת הגיע לזה שמוכרים אייפונים פרוצים שמה ושם את זה בתור כותרת, אלוהים יודע

    (0)
    (0)
  20. Lior-25 7 בנובמבר 2011 ב 21:44 -

    חברים, שמעתם פעם על תוכן שיווקי ? זה בדיוק הדבר.

    (0)
    (0)
  21. matanhayak 7 בנובמבר 2011 ב 21:49 -

    הכותב לא אמר שיהיה אייפונים פרוצים בגלל זה הוא כתב סימן שאלה

    (0)
    (0)
  22. alon 7 בנובמבר 2011 ב 21:52 -

    אביב התגובה הזו בשבילך..
    ברמי לוי תקשורת אנו לא פונים לקהל לקוחוות מסוים..
    אנו פונים לכל הציבור בישראל ומציעים סוף כל סוף אלטרנטיבה שפויה למחיר ששילמתם עד היום.
    גם בנושא המכשירים אנו נציע את כל המכשירים! אייפון,גלקסי ודומיהם וכמובן גם מכשירים שווים לכל נפש.. וכל זה במחירים שפויים ואטרקטיביים.
    ובעיקר לא לשכוח את תעריף זמן האויר וחבילות הגלישה.. במחירים שעד היום יכולתם רק לדמיין.

    (0)
    (0)

    sabach הגיב:

    כיצד ניתן לצור עמך קשר ?

    (0)
    (0)
  23. saniel 7 בנובמבר 2011 ב 21:52 -

    עאלק הכתבת מדברת על ה״שירות האיכותי״ של החברות הקיימות פחחחחחח

    (0)
    (0)

    Sim_Sim הגיב:

    אולי עכשיו הוא ישתפר ....
    כי עד עכשיו הוא ממש זוועה 5 דקות המתנה מינימום בכל חברה סלולרית ;-0
    ואני עובר עכשיו לחברה שמציעה לי שירות כמו של פעם חצי דקה מענה ;-)

    (0)
    (0)
  24. user3 7 בנובמבר 2011 ב 22:03 -

    לפי מה שראיתי מדובר ב"אייפונים" סינים
    הם לא יודעים למה הם נכנסים ,האייפונים הסינים שהיו פופלארים לפני כניסת האייפון 4 ולפני המכירה החוקית בארץ
    הם טובים לגג 3 חודשים אח"כ מתחילים הבעיות ,אני ממליץ לרמי לוי בחום להתרחק ,המחירים הנמוכים אמנם מפתים מאד וההיצע מאד גבוהה ,עם זאת ל-התרחק!!!

    (0)
    (0)

    ליאור הגיב:

    ברור מי יקנה אייפון ברשת רמי לוי מי יודע איזה אייפון נקבל אני אישית מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל מכשיר איכותי ושאני יודע שברשת אורנג׳/סלקום/פלאפון אני אקבל תמיכה הכי טובה שיש

    (0)
    (0)

    יובל הגיב:

    ואתה בכלל לא עובד של אחת החברות שהזכרת...

    מי שרוצה תמיכה טובה יקבל אותה פה באתר, אני בחיים לא חשבתי לגשת לאורנג' לקבל תמיכה על האייפון שלי.

    (0)
    (0)

    alon perez הגיב:

    איזה בדיחה שרות נעליים !!!!!??

    (0)
    (0)

    Sim_Sim הגיב:

    אין לאף חברה שירות לאייפון איפה אתה חי ?

    (0)
    (0)
  25. alon 7 בנובמבר 2011 ב 22:09 -

    חבר׳ה די! תרדו מכל האיפונים הסיניים..
    לא יהיו לנו אייפונים סיניים.. מדובר במכשיר אנדרואיד שהוצג רק לצורך הדגמה.
    למי ששאל, ניתן ליצור עימי קשר ב-055-6666660 רצוי בשעות אחה״צ.

    (0)
    (0)

    danielhr2 הגיב:

    אתה יכול לרשום פה למחירים של הודעות / חבילת גלישה ?

    (0)
    (0)
  26. AvSa 7 בנובמבר 2011 ב 22:10 -

    לא צריך לפרוץ בשביל זה. בוחרים תמונה למסך נעילה.

    (0)
    (0)

    avivabramovich הגיב:

    אבל כן צריך לפרוץ בשביל שיהיה רשום למטה "רמי לוי תקשורת" במקום "לפתיחה" וסמל של ווינדוס במקום החץ

    (0)
    (0)
  27. אתם מפספסים את העיקר. פרוץ או לא פרוץ זה לא הפואנטה. תחשבו על המחירים ההגיוניים שהוא יספק. אגב, לי רק מפריע דבר אחר ותקן אותי אלון אם אני טועה!

    אני לא מתכוון לעזוב את חברת פלאפון בגלל דבר אחד - מהירות האינטרנט והעובדה שהרשת פועלת אך ורק על רשת הדור השלישי וכך אני לא נכנס לעולם לרשת הדור השני כפי שהיה קורה לי בסלקום וכפי שקורה גם באורנג'. השאלה הנשאלת היא מהיכן רמי לוי קונה את דקות השיחה? אם הוא לא מתכוון לרכוש אותם מפלאפון אז אני לא יעבור בחיים, אם כן אז יש על מה לדבר ואני יעזור להעביר עוד הרבה אנשים אליכם למרות שאנשים יפעילו את הראש ויעברו אליכם לבד, מי אני? בורג קטן במערכת ;)

    בכל אופן, האם רמי לוי יוכל לשלוט על מהירות הגלישה? היום יש כל מיני חבילות עם כל מיני מהירויות וחשוב שנקבל את מה שאנחנו מקבלים כבר היום מבחינת איכות לפחות גם אצלכם.

    (0)
    (0)

    Eli Cohen הגיב:

    כבר נאמר גם בסרטון שהם מתבססים על התשתית של פלאפון, וזה מתבצע מכל הבחינות זה לא שאת הדקות מפלאפון ועניין הגלישה מאורנג' או משהו.

    כרגע יש לי כמה חודשים חינם באורנג', אז לא משתלם לעבור, אבל בהמשך שרמי לוי תקשורת תתחיל לפעול לעבור אליהם יהיה הדבר הכי הגיוני לעשות.

    אגב, אל תשכחו שיש עוד רשתות חדשות שאמורות לפעול, מירס גם זכתה במכרז ואמורה להכנס כמפעילה סלולרית רגילה ולא על רשת המירס שיש עד היום.

    (0)
    (0)

    אסף מורז הגיב:

    תודה לך :)

    (0)
    (0)

    ChenjEe הגיב:

    אני מסכים איתך אסף! אנחנו מצפים מרמי לוי לאינטרנט מהיר כמו בפלאפון

    (0)
    (0)

    SloXreS הגיב:

    האינטרנט ברמי לוי תקשורת יהיה מהיר כמו בפלאפון ואף לא יוגבל למהירות מסויימת (כמו החבילות החדשות של פלאפון שמוגבלות ל2MB/s).

    (0)
    (0)
  28. ליאור 7 בנובמבר 2011 ב 22:32 -

    מה הכוונה דור שני באורג׳ הרשת באורנג׳ מהירה מאוד לדעתי :)

    (0)
    (0)
  29. alon 7 בנובמבר 2011 ב 22:32 -

    רשת רמי לוי תקשורת נסמכת על התשתית הקיימת של חברת פלאפון.
    כך שאם מבחינתך פלאפון דוגמא למצוינות במהירות הגלישה, תקבל את אותו דבר בדיו אצלנו וללא כל בגבלת מהירות.

    (0)
    (0)

    אסף מורז הגיב:

    מעולה! בחירה נבונה לרכב על התשתית של פלאפון.

    (0)
    (0)
  30. alon 7 בנובמבר 2011 ב 22:34 -

    מצטער על מה שנראה כשגיאות כתיב. אני כותב מהאייפד תוך כדי עיסוקים נוספים.

    (0)
    (0)

    ליאור הגיב:

    אלון אם אתה רוצה להגיב למישהו יש לך אפשרות של לחץ כאן להגיב לשני״
    ואם יש לך משהו להוסיף יש לך אפשרות של עריכה . תודה

    (0)
    (0)

    yeseg11 הגיב:

    זה נראה שכבר רמי לוי תקשורת הולכת להיות חברה מעולה ,
    לא ראיתי בשום מקום שנציג מתוך החברה נכנס לאתר מוביל ונותן תשובות !
    כל הכבוד !!

    (0)
    (0)

    alon perez הגיב:

    מטאטא חדש מטאטא טוב. !!!!!!!

    (0)
    (0)
  31. user3 7 בנובמבר 2011 ב 22:42 -

    מאחל לרמי לוי הרבה הצלחה , אחרי הכל ההצלחה שלו זה הרווח שלנו

    (0)
    (0)
  32. אוראל גבאי 7 בנובמבר 2011 ב 22:52 -

    כתוב במפורש בכתבה בYnet :
    לוי אמור לקבל מפלאפון את כל המכשירים שהיא משווקת, פרט לאייפון, משום שההסכם עם אפל לא מאפשר לה לעשות כן. לוי יוכל ליצור קשר עם אפל ולכרות עמה חוזה, אולם מדובר בחברה שידה לא קלה על הדק החוזים.
    הנה קישור : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4139936,00.html
    כך שהכתבה לא רלוונטית ..

    (0)
    (0)

    SloXreS הגיב:

    שטויות במיץ. כל הכתבה כמעט מצוצה מהאצבע.

    (0)
    (0)
  33. יובל 7 בנובמבר 2011 ב 23:58 -

    בהצלחה לרמי לוי.
    התחרות תעשה רק טוב לכולנו.

    (0)
    (0)
  34. yeseg11 8 בנובמבר 2011 ב 0:11 -

    זה נראה שכבר רמי לוי תקשורת הולכת להיות חברה מעולה ,
    לא ראיתי בשום מקום שנציג מתוך החברה נכנס לאתר מוביל ונותן תשובות !
    כל הכבוד !!

    (0)
    (0)
  35. gili bar 8 בנובמבר 2011 ב 0:14 -

    המון בהצלחה לך אלון כמנכ״ל ולרמי לוי בכלל !
    אני אישית אחכה קצת כדיי לראות כיצד תתמודדו עם הגל הראשון של הלקוחות ואז אשקול אם ״לערוק״ מפלאפון אליכם..

    (0)
    (0)
  36. Avi-Ron 8 בנובמבר 2011 ב 1:05 -

    אני לא מבין מה כ"כ טוב בחבילת "דיברת? שילמת!"
    הרי למי שמדבר ממוצע דק' ועובר אותו - זה ממש לא משתלם 20 אג' לדקה!
    אני לא מדבר יותר מידי ואני מגיע בערך ל - 700 דק' בחודש..
    אני עדיין מקבל החזר על המכשיר שלי ששילמתי אותו בתשלום אחד - ולכן כיום אני משלם 100 ש"ח בחודש על 3500 דק' לאורנג', 1000 דק' לשאר ועוד 1000 SMS לכל היעדים וגם גלישה של 1GB..
    כלומר רק מבחינת הדקות שיחה שיש לי פה (4500 דק') אצל רמי לוי זה יעלה 900 ש"ח (כפול 0.20 אג')!!
    מה לגבי עוד קצת SMS וגלישה?
    קיצור.. חברות הסלולר הגדולות יודעות מה הן עושות..
    הן מתאימות את עצמן לכלל השוק ולכן הן מוציאות תוכניות FIX וגם חבילות דק'..
    אם רמי חושב שכולם יעדיפו תכניות FIX - אז הוא טועה..
    אולי בהתחלה זה נשמע זול 20 אג' לדקה.. אבל נראה מה יקרה אצל הלקוחות שלו אחרי חודש-חודשיים..

    מחישוב פשוט שלי - אם אני משלם 100 ש"ח על 4500 דק' - זה יוצא 0.02 אג' לדקה..
    אבל נגיד שנחשב את זה לפני ההחזר על המכשיר, נגיד 200 ש"ח על 4500 דק'.. אז 0.04 אג' לדקה..
    וזה עוד כולל אינטרנט ו- SMS..
    קיצור - נראה לי יקר רמי לוי.. אבל שיהיה לך בהצלחה!

    (0)
    (0)

    yeseg11 הגיב:

    אומנם בנוגע אל התכנית שלך אתה צודק אך אני חושב שהיו הרבה לקוחות שהם לא בחבילה כמו שלך , ואני בטוח שבחברה הזאת לא טיפשים והם עברו על חשבוניות וראו מה קורה בשוק , בכתבה הוא אומר שהוא רוצה להעניק שירות מעולה לעומת החברות כיום (כולם יודעים שהם גרועים ) , אני בטוח שאם אתה תיגש לרמי לוי אז יגידו לך שלא משתלם לך אבל אתה תגלה שאמינות זה שחקן חשוב! אני מעדיף חשבונית פשוטה ואמינות מצד מוקד השירות שלי על זה שכל יומיים מנסים לדחוף לי באורנג מבצעים לחודש ופתאום אני מגלה הפתעות בחשבון !

    (0)
    (0)

    Avi-Ron הגיב:

    לא יודע על מה אתה מדבר חבר..
    "הרבה לקוחות שהם לא בחבילה כמו שלך"..
    80 אחוז מלקוחות חברות הסלולר נמצאים כיום בתכניות הגדולות האלה..
    רוצה להעניק שירות מעולה - כי בטח המתחרים באים בכוונה לתת שירות גרוע.. מה נראה לך שלא רוצים לתת שירות מעולה? אף אחד לא עושה בכוונה..
    אמינות זה שחקן חשוב, אבל בסוף כל אחד דואג לכסף שלו.. אני מוכן לשלם כל חודש 5 ש"ח יותר לחברה אמינה יותר - אבל לא הפרשים של 50 ש"ח ויותר..
    לא יודע מה זה חשבונית פשוטה בשבילך - אני ממש מבין את החשבוניות שלי.. יודע בעל-פה איפה כל דבר נמצא ומה הסיבות שרשום לי מה שרשום.. ומעולם לא ניסו לדחוף לי מבצעים..!
    ההפתעות שגיליתי בעבר בחשבון זה מהספקיות החיצוניות כמו יוניסל ימח שמם שאודות לשר התקשרות שלנו - אפשר להיות רגועים מהשטויות האלה.. אין לי שום דאגות עכשיו לחשבונית מאחר וחוץ מהספקיות מעולם לא היו לי טעויות..!

    (0)
    (0)

    Sim_Sim הגיב:

    זה המבצע שלך והוא טוב בשבילך אבל לא כולם מדברים כמוך ובמבצע כמו שלך....
    אם אתה טס חודש חודשיים לחו״ל אתה תמשיך לשלם 200 ש״ח בחודש ...
    ואתה בחיים לא מדבר 3500 דקות לאורנג׳ וגם הם יודעים את זה בגלל זה אתה מקבל את זה.
    ואם אתה מדבר 700 דקות זה יעלה לך 140 שקל.
    עכשיו נשמע לך קצת יותר הגיוני למה עובדים על אנשים עם חבילות של דקות ?

    אין לי שום אינטרס אני סתם לא אוהב חבילות דקות אני מדבר חודש 100 דקות וחודש 400 דקות זה משתנה ;-0

    (0)
    (0)

    Avi-Ron הגיב:

    ידידי היקר..
    בפירוש רשמתי בתגובה שלי שהתוכנית שמציג רמי לוי מותאמת למגזר לקוחות מסויים ולא לכלל הלקוחות! וזה מוכח שהמון לקוחות נמצאים במבצעים כמו שלי והם הרוב.. אין מה לעשות!
    וכנראה שאין לך מושג בסלולרי וחבל, אם אתה טס לחודש, חודשיים או חצי שנה - לא משנה לכמה זמן - אתה מוזמן להתקשר לחברת הסלולר שלך ולבקש "להקפיא" את הקו.
    מהרגע שבו תבצע הקפאה - הקו לא יהיה פעיל ועל כן לא תשלם עליו כלל..
    כשתרצה לחזור ולדבר תצטרך שוב להתקשר ולשחרר את הקו מהקפאה - וכך לא לשלם סתם כך כל עוד אתה בחו"ל..

    לא אמרתי שאני מדבר 3500 דק' לאורנג', רשמתי בבירור שאני מדבר סביב ה- 700 דק' בחודש..! אתה גם כתבת את זה - אז מה לא היה מובן?

    700 דק' = 140 ש"ח.. צודק..
    מה עם SMS? מה עם חבילת גלישה? מה עם שירות GPS שאני מקבל חינם? עם חבילת ערוצי טלויזיה שאני מקבל חינם? וכל זה בכמה? 100 ש"ח! יותר זול ממה שאני ישלם לרמי לוי - ויקבל תמורה גבוהה יותר.. איזה קטע?! עכשיו לך נשמע הגיוני למה לא עובדים על אף אחד ואתה היחיד שחושב שעובדים עליו?! או לחלופים אתה זה שרמי לוי עובד עלייך בגלל מחיר של "20 אגורות לדקה בלבד" וואו...

    אם אתה מאלה שמדברים בין 100 דק' ל- 400 דק' ואין לך צורך בחבילת גלישה ולא ב- SMS - לך לרמי לוי.. הוא מתאים לאנשים כמוך..
    מתאים יותר לעולים חדשים, לקוים כשרים, לעובדים זרים, למבוגרים ובכללי למי שמדבר מעט..

    היום עם חוק ניתוק זיקה אתה יכול ללכת לקנות גלקסי 2 נגיד ב- 2400 ש"ח, ולקבל עליו החזר באורנג' על סך 4284 ש"ח!
    נכנס לחבילה של 3500 דק' אורנג', 1000 דק' לשאר, 1000 SMS, חבילת גלישה 2 ג'יגה, ערוצי טלויזיה ו- GPS
    חבילה שעולה 298 ש"ח
    אם אתה מנייד או לקוח קיים שמחזיר מכשיר ישן - תקבל זיכוי 29 ש"ח
    הגענו ל- 269 ש"ח..
    תוריד עכשיו ניתוק זיקה של 119 ש"ח (ההחזר באורנג') - יצא לך 150 ש"ח..
    מה עדיף? כל חודש לשלם 150 ש"ח בחשבונית עם חבילת דק' ענקית ומלא SMS ועם חבילת גלישה ותוספות? או לשלם 140 ש"ח על 700 דק' בלבד?!

    בהצלחה לכולם! ממליץ לדברים הגדולים להישאר בחברות הסלולר הגדולות..!

    (0)
    (0)
  37. israeli 8 בנובמבר 2011 ב 1:30 -

    אחלה דבר...

    (0)
    (0)
  38. מה לגבי חוק ניתוק זיקה? זה תופס גם עליו???

    (0)
    (0)

    Eli Cohen הגיב:

    חוק ניתוק זיקה זה חוק כמו כל חוק במדינת ישראל, לא משנה איזה חברת תקשורת סלולרית תפתח, החוק הזה יהיה תקף שם - כחלק מחוקי מדינת ישראל וללא התערבות של הרשת.

    (0)
    (0)

    אסף מורז הגיב:

    השאלה מה יקרה אם אני אגש עם האייפון 4 שלי אליו ואקח את התוכנית שהוא מציע ואדבר בסה״כ בחמישים ש״ח? הוא יהיה חייב לי כסף לא? או שיש סייגים בחוק לגבי הנושא הזה?

    (0)
    (0)

    yeseg11 הגיב:

    אני רוצה להסביר כמה דברים שלפחות אני הבנתי מהכתבה , אם יש רק מסלול 1 זה אומר שאין תכניות , אם אין תכניות אין זיכויים , משמע שגם אם הגעת עם מכשיר משלך לרשת רמי לוי אתה לא תקבל זיכוי ,למה ? , כי כל שאר הלקוחות לא מקבלים זיכוי , מה שכן אם הוא מציע מכשירי אנדרואיד לא משנה איזה סוג הם ב700 שקלים , אני בטוח שמי שיקנה ממנו מכשיר זה לא יעלה לו יקר כמו בחברות הסלולר . ולך תדע אולי הוא יציע מכשיר בשקל חחח :) (עוף בשקל )

    (0)
    (0)

    Eli Cohen הגיב:

    הם לא יכולים להרשות לעצמם משהו כזה כי זה לפי החוקים במדינה ואין שום דבר שאפשרלעשות עם זה (מה שבא לטובת הלקוחות). שוב, מה שכן - הזיכוי הוא לפי רמת שימוש בדיוק כמו שיש עכשיו. ז״א תקבע רמת שימוש מסויימת כדי שתוכל לקבל זיכוי על המכשיר שזה בדיוק מה שיש היום בשאר החברות - כולם מחוייבים לעשות כך. 'מהשיהיה זה בסך הכל עוד תחרות לכל החברות, יש הרבה מבצעים והנחות שמחכות לנו ברגע שהרשתות יתחילו לפעול.

    אגב לא ציינתם פה אבל השימוש שלהם על רשתות אחרות (של המפעילות שיפתחו) תהיה לאורך שלוש שנים בלבש ולאחר מכן יהיו מחוייבים לרשת משלהם לחלוטין.

    (0)
    (0)

    yeseg11 הגיב:

    שמע אני בדקתי ולפי חוק ניתוק זיקה הוא יהיה חייב לתת ללקוחות חדשים את אותם תנאים שהוא נותן ללקוחות קיימים , עכשיו אם הלקוח שפותח נגיד מספר חדש לא מקבל זיכוי על המכשיר אז זה אומר שגם לקוח שבא מחברה מתחרה , ניוד, לא יקבל זיכוי על המכשיר .
    מקווה שמספיק מובן :)

    (0)
    (0)

    SloXreS הגיב:

    ההגיון מדבר בעד עצמו רבותיי.

    (0)
    (0)
  39. dagmi 8 בנובמבר 2011 ב 7:15 -

    נראה לי שאתם מפספסים פה את עיקר הדברים רמי לוי היא חברת סלולר לכל דבר יהיה אייפון לא יהיה סבלנות סיני רוסי תאלנדי זה כבר לא מעניין מה שכן יש עוד חברת תקשורת עוד תחרות גם פלא שאני מנוי בה גם סלקום מירס ואורנג לא הפכו בין רגע לחברות מובילות
    אז במקום ישר לפסול ולהשמיץ תמתינו בסבלנות
    ותנו הזדמנות

    (0)
    (0)

    אסף מורז הגיב:

    או! זו תגובה לעניין!!!

    (0)
    (0)
  40. abush 8 בנובמבר 2011 ב 7:49 -

    ואני מקווה שהכניסה של רמי לוי לשוק תשבור את אורנג׳ ששוחטים אותי בכסף והגלישה שם על הפנים לעומת פלאפון שהגלישה שם גן עדן... אולי תתחיל להיות תחרות אמיתית ומחירים שפויים ונמוכים , אם זה יהיה המצב אני אומר שלום ולא להתראות לאורנג׳.

    (0)
    (0)
  41. gidimiz 8 בנובמבר 2011 ב 21:18 -

    אלון, הצעת שיווק:
    תציע גם מחירים נמוכים כאשר טסים לחו״ל או חבילות גלישה במחיר מוזל משמעותית. משהוא כמו טוקמן שהוא רק לחו״ל והוא לגלישה של 500mb במחיר שאין לו תחרות. כל מי שיסע לחו״ל יקנה סים ישתמש ויזרוק או יטעין לפעם הבאה.
    תחשוב כמה לקוחות פרטיים ועסקיים צריכים את זה.
    אני אחד מהם.
    בהצלחה.

    (0)
    (0)
  42. kamall 8 בנובמבר 2011 ב 21:24 -

    אם רמי לוי יעשה לוגו יפה אני עוברD:

    (0)
    (0)
  43. gamar18 9 בדצמבר 2011 ב 1:36 -

    אלון אתה יכול להביא לי טפט של רמי לוי תקשורת לפאלפון?
    תודה!!!

    (0)
    (0)

הוספת תגובה

הוספת תגובה בעזרת פייסבוק